סייאן, תודה רבה. [1]
אז יופי, אפשר לשלם באינטרנט, גם חולך לחנות, אבל כן, סביר לחניה, אפשר לעשות את זה, למשלוח, לצפון. [2]
Sources
PTT-20250508-WA0014.opus| 00:00-00:02 | unknown | conf 0.61PTT-20250508-WA0014.opus| 00:02-00:20 | unknown | conf 0.62