אז מה קרה במשלוח? [1]
כן עשית את המשלוח לבית שלי, אז לא קבלתי כלום. [2]
אין לי קשר בקמפוני משלוח כלום. [3]
אז נדבר בבקשה כשיש לחמם. [4]
Sources
PTT-20250513-WA0011.opus| 00:00-00:04 | unknown | conf 0.68PTT-20250513-WA0011.opus| 00:05-00:10 | unknown | conf 0.65PTT-20250513-WA0011.opus| 00:11-00:18 | unknown | conf 0.68PTT-20250513-WA0011.opus| 00:19-00:22 | unknown | conf 0.72